هزینه ساخت بازی Tekken 8 به نقل از تهیه کننده ی این سری، دو الی سه برابر بیشتر از هزینه ی توسعه ی Tekken 7 بوده است.
کاتسوهیرو هارادا، تهیه کننده سری Tekken، در پاسخ به بحثی در توییتر درباره ی اضافه کردن پرداخت های درون برنامه ای به Tekken 8 اظهار داشت که هزینه ی تولید بازی ها اکنون ده برابر بیشتر از دهه ۹۰ شده است. وی افزود که هزینه ی ساخت جدید ترین بازی مبارزه ای شرکت بندای نامکو، دو الی سه برابر بیشتر از Tekken 7 بوده است.
آقای هارادا همچنین اظهار داشت که نگهداری سرور های Fight Lounge نیز هزینه بر است و بازی های قبل از Tekken 6 این ویژگی ها را نداشتند و همچنین حالت آنلاین نداشتند. وی بیان کرد که عناوین قبلی این سری به رزولوشن بالا و جزئیات بیشتر نیازی نداشتند.
هارادا تاکید کرد که طرفداران امروزه انتظار دارند بازی ها به مدت طولانی پشتیبانی شوند و به همین دلیل، به روز رسانی های مداوم هزینه بر هستند. با این حال، وی افزود که برخی از طرفداران ممکن است فقط به خاطر خاطرات بازی های گذشته توجه کنند و به تغییرات و افزایش هزینه ها توجه نکنند. هارادا به بازی Tekken 8 اشاره کرد و توضیح داد که در آن زمان، بازی ها با تمرکز بر روی دیسک ساخته می شدند و تیم توسعه دهنده از ابتدا برنامه ریزی کاملی نداشته و بازی ها را در طول مسیر ساخته اند.
او افزود که در آن زمان روند توسعه با سرعت بیشتری انجام می شد و هزینه ی نیروی کار نسبت به امروز کمتر بود. اما در حال حاضر هزینه های توسعه به شدت افزایش یافته است و ساخت بازی ها زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.
بازی Tekken 8 هم اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.